Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketingov%25C3%25A1%2520komunikaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Jan Herink)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dmr63/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
(Michaela Kratochvilová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi2ud/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
(Lucie Sobotková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/li1e0/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
(Veronika Čelková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g4sp0/ | Marketing / | Theses on a related topic
Marketingová komunikace internetových obchodů
(Daniel Veverka)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q1gkd/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
(Daniela Hufová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/tprog/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Theses on a related topic