Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vina%25C5%2599sk%25C3%25BD%2520pr%25C5%25AFmyslKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
(Leona Kubišová)2022, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5ecsv// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma
Hodnocení webových stránek hotelů z hlediska obsahové strategie, interakčního designu a vizuální komunikace
(Kateřina Hejtmánková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12612/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vizuální design 2D videohry
(Petr Medveď)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zpbodo// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB
(Jitka Altmanová)2009, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB56 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
(Anna Zázvorková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kqs5o7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
(Anežka Janečková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fdti3f// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
(Zlata Paprstková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141918 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma