Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
n%C3%A1kupn%C3%AD, chov%C3%A1n%C3%ADKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
(Eliška Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//p71i25// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
(Sára ŠÍTALOVÁ)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//623710// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
(Denisa BROŽKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//saqglw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
(Zuzana Pavlíková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ts9rcb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování
(Lucie Minářová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zq879/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
(Martin Kolovratník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d1inb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
(Evdokia Michael)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93389 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
(Somya Bhatnagar)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57903 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
(Aneta Holíková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cf70mb// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma