Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingov%25C3%25BD%2520trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
(Jan Kubín)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rqqitq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
(Tomáš Herout)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7kcb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Expanze čínských automobilek na trh EU: Analýza obchodních modelů a jejich úspěšnosti
(Ondřej Konečný)2024, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//vu27lk// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
(Pavel Kolařík)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o1puh/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh zavedení nového produktu na trh
(Alena Fišerová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b0ltdx// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového modelu automobilu na trh
(Tomáš Mentlík)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46087 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních kampaní při uvádění nových automobilů na trh
(David Šafr)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//toabye// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
(Raszková Raszková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/peyd8/ | Ekonomika a management / Účetnictví a daně | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
(Lucie Chládková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qgctn/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma