Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kampa%25C5%2588Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand Management of Tchibo
(Marco Hodul)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69151 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
(Tereza Červinková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44689 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
(Kateřina Derflová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72605 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
(Vera Khlebnikova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53236 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma