Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strat%C3%A9giaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
(Juraj Zamborský)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yxiho/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
(Kristýna Bydžovská)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//qcxxbm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Projektový management a řízení procesu produktů v příslušenství Škoda-auto
(Ladislav Huk)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tmnowd// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza rozšíření produktového portfolia Škoda Auto a.s.
(Iveta Dvořáková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2e2mpf// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
(Petra Lauerová)2020, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0vm460// | Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh
(Dominik Rykr)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89269 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Řízení marketingové komunikace na sociálních sítí při uvádění nového produktu se zaměřením na Facebook a ŠKODA AUTO, a. s.
(Jakub Krupka)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gpolro// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
(Markéta Ježková)2017, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//lvlwdq// | Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
(Radim Havlišta)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2uf7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnost rozšíření výrobní palety Škoda Auto a.s. o novou modelovou řadu
(Jan Stinka)2006, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vtyib/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma