Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CompetitivenessKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of the Adoption of Renewable Energy Sources in Turkey
(Aidai Izmailova)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//re49cx// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Analysis of the International Trade of Kazakhstan
(Aiym Sattarova)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7ia6e4// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Carbon emissions trends in Europe: a comparative analysis
(Ezhena Dmitrieva)2024, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//z0jrqp// | Územní technická a správní služba v životním prostředí / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
(Mostafa Ahmed Mostafa Selim)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cj5ojl// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma