Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
(Klára Šlingrová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uaeqe9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
(Alena Škrhová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9kamdh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
(Ondřej Hon)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bf737/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
(Annemarie Hlaváčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oooj9f// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
(Petra Halámková)2010, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//70wcuj// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identity Discrimination Perceived by the Turkish Minority in Germany
(Taygun Ince)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qttta/ | International Relations and European Politics / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma