Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Budov%2525C3%2525A1n%2525C3%2525AD%252520zna%2525C4%25258Dky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 45 prací)
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
 (Tereza Málková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma

Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
 (Ondřej Heimerle)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
 (Barbora Klánová)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 45 prací)