Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

newsletter

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
 (Marek Janoš)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//7ic8nv// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
 (Patrik Votoček)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//qdwnl6// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
 (Tomáš Martínek)

2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//01zrf9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
 (Karel Ziernwald)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89665 | Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování | Práce na příbuzné téma

A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
 (Andrea Kramecová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xwxyv/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
 (Jana Morozová)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ol9ui/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
 (Pavlína Hůlková)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//bxgfqc// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
 (Adéla Hurtíková)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/80187 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
 (Michal Makoš)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/46089 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
 (Terézia Palaščáková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//twesc0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)