Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politick%C3%BD marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kultúra v sieti. Nezávislé iniciatívy v umení a kultúre nových médií v Bratislave po roku 2000
(Lenka Rišková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nniax/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Výstavy a symposia „Hi-Tech/Umění“ v Brně v letech 1992 – 1997 v kontextu výstav umění nových médií v České republice
(Eliška Fajkusová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jvbdz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
(Kristýna Suchánková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
(Antonina Gugala)2021, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/w51ts/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
(Michaela Trňáková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Význam tištěných novin v minulosti i v současnosti
(Daniel Blábolil)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d732v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Infotainment na TV Nova. Komparativní analýza strategií infotainmentu v klasickém TV vysílání a v online prostředí
(Jiří Poláček)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mi711/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
(Ludmila Crhová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u0m5j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
(Josef MERGL)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//624tq1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
(Josef MERGL)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//21dmmz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma