Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Propagace%2520um%25C4%259Bn%25C3%25ADKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Illia Bukhanets)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5yev/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Rebranding and Marketing Communication
(Kseniia Pidgorna)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpdez/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk
(Veronika Davidová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g8wjt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
(Vito Nikolič)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzyno/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
(Eva Marlene HODEK)2019, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xu98ud// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury
(Andrea Kodešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma