Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
modern%C3%AD managementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Společenská odpovědnost jako motiv spotřebního chování zákazníků
(Jana Christelová Lamerová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hg9uy/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost sportovních organizací
(Karolína Becher)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n1eqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem a dětská práce
(Beata Maierová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46293 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost podniku
(Andrea Ovsíková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//rvu9tt// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako nástroj managementu ve firmě
(Markéta Šindelářová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80006 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace jako strategický nástroj managementu firmy
(Valérie Štursová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//y6fe5p// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace v managementu
(Michal Bilan)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ezwnct// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Fotografie jako nástroj vizuální komunikace v moderním managementu
(Vladimír Pergler)2009, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/dmksh/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma