Theses on the same topic (having an identical keyword):
Sociology%252520and%252520advertisingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
(Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gg8g92// | Management / | Theses on a related topic
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
(Malgorzata Izabela Jablonska)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71334 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
(Aybüke Uzsoylu)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j87sm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Global marketing and local culture
(Marzhan Aliyeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzgr0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Global Marketing and Local Culture
(Dimitri Kartozia)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4jtv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic