Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunika%C4%8Dn%C3%AD, n%C3%A1strojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Soil enzyme activities and microbial communities as bio indicators for soil recovery, health and quality in forest ecosystem in south Moravian region of the Czech Republic
(Hanadi Abd Alrahman Ali Ananbeh)2019, Disertační práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//8146hd// | Chemie / Zemědělská chemie | Práce na příbuzné téma
Effect of calving season and parity of lactation on milk production in Holstein cattle at the farm in South Moravian region
(Olagoke Omoniyi Falade)2024, Diplomová práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zmp6gm// | General Agriculture / | Práce na příbuzné téma
The International Cooperatin of the South Moravian Region
(Michaela Šimková)2019, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//stcers// | International Territorial Studies / International Development Studies | Práce na příbuzné téma
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
(Petr Hahn)2016, Diplomová práce, Lesnická a dřevařská fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vuwxop// | Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions | Práce na příbuzné téma
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
(Šárka Mottlová)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/65hzhp/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
(Andrea Vagnerová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xn0ww/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
(Nina Domash)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l0m4w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma