Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vn%C3%ADm%C3%A1n%C3%AD, marketinguKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
(Vinit Kumar Singh)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//od59v1// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
(Zuzana Reňáková)2024, absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
• http://theses.cz/id//4rrykz// | Ekonomicko-právní činnost / | Práce na příbuzné téma
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
(Alexandra Ramirez Martinez)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a61vo/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
(Olga Lesková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vf8np/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv médií na chápání obsahu marketingu
(Karolina Lenderová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12101/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma