Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

%C4%8De%C5%A1t%C3%AD, spot%C5%99ebitel%C3%A9, piva

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 31 prací)
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
 (Helena Ježková)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//4ut9k4// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
 (Ashish Kumar)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Online Shopping: How Customers See it
 (Nithish Sankarabhattar Ayyappan)

2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/r2yfv/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
 (Dorota Cikánová)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
 (Nicole Procházková)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
 (Kristýna Miturová)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
 (Rana Isac)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
 (Arun Ronal Antony)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//sj7z3e// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
 (Andrea Ropková)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fobx3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
 (Magdaléna Kolářová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 31 prací)