Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BrandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
(Thanh Thi Kim Dao)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//waq76e// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
(Thi Gia Khanh Ong)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nlxfly// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
(Marek Matějka)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c1ksy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing a alternativní formy spotřeby potravin: studie farmářkých trhů v ČR
(Pavel Bartoš)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//etxqss// | Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Litoměřice / | Práce na příbuzné téma
Marketing information system for citrus crop in Latakia Region, Syria
(Haiyan Sulaiman)2017, Disertační práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k1necn// | Zemědělská specializace / Sustainable Rural Development in TS | Práce na příbuzné téma
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
(Lucia Tóth Bariaková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/nmorh/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma