Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online%252520propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
(Aneta Martincová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qbo02w// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Vybraná poutní místa Jihočeského kraje a jejich propagace.
(Aneta Čápová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//07ttly// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje a zacílení propagace Ústeckého kraje jako turistické destinace
(Lucie VOLFOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//i5cogq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
INFOBUS OLOMOUCKÉHO KRAJE JAKO NÁSTROJ PROPAGACE DESTINACE CESTOVNÍHO RUCHU
(Roman Zídek)2009, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//p5fe5v// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Spoluúčast turisticky významného území Hradecko na realizaci projektu "Cílená realizace propagace Královéhradeckého kraje jako celku "
(Veronika Špryňarová)2010, Diplomová práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5ianpc// | Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Hradec / | Práce na příbuzné téma
Propagace integrované dopravy v Libereckém kraji
(Hana Bartáková)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//um111d// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma