Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
%C4%8Cepovan%C3%A9 pivoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
(Maria Bykova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13906/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Managing for Quality in Hospitality
(Dominika Nováková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11620/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Analýza pohostinských zařízení v blízkosti vybraných památkových objektů Libereckého kraje
(Zuzana Maťátková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38091 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Znalost značek kvality
(Simona Galiová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79662 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv různých faktorů na kvalitu čepovaného piva.
(Ladislav MUCHA)2012, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j0yubd// | Chemie a technologie potravin / Technologie a řízení v gastronomii | Práce na příbuzné téma
Znalost značek kvality
(Simona Galiová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79662 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv různých faktorů na kvalitu čepovaného piva.
(Ladislav MUCHA)2012, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j0yubd// | Chemie a technologie potravin / Technologie a řízení v gastronomii | Práce na příbuzné téma
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Generation Z's perception of brand activism
(Anastasiia Semchuk)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86880 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma