Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
%2525C5%252598%2525C3%2525ADzen%2525C3%2525AD%252520vztah%2525C5%2525AF%252520se%252520z%2525C3%2525A1kazn%2525C3%2525ADkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pracovní spokojenost kmenových a agenturních dělníků
(Kamila Figallová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x2bz7/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Radek Chvosta)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Hanna Iliieva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gywj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Hanna Iliieva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gywj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Veronika Příplatová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma