Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
z%25C3%25A1kazn%25C3%25ADkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
(Lucie ŠIMKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3ytor7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření kvality péče hodnocením spokojenosti pacientů v ambulancích
(Eva Pokánská)2015, Diplomová práce, Fakulta zdravotnických studií / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//a96yys// | Ošetřovatelství / Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb a spokojenosti zákazníků v lázních
(Adam Kotala)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139884 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Service Quality in the International Context
(Nikola Kopšová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qzhaqz// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
(Thi Huyen My Nguyen)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Human Resources Development and its Relation to Hotel Service Quality
(Mabrok Mohamed Elmrabet)2014, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110384 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
(Zhanar Nazarova)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mlldtd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
(Filip Vencovský)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72270 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
(Jana Plátenková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bn56s/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma