Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zna%C4%8Dka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 33 prací)
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
 (Lucie Karlíková)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
 (Arseniy Moseychuk)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/zbywq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování
 (Zuzana Kratochvílová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
 (Kristýna Cahlíková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování
 (Jiří Prášek)

2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování
 (Karel Halberštádt)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
 (Martin Kulich)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
 (Karolína Koukalová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
 (Věra Smýkalová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
 (Věra Smýkalová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 33 prací)