Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Region%25C3%25A1ln%25C3%25AD%2520produkt

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
 (Andrea Janečková)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/f9oag/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Marketingový výzkum v praxi
 (Jan Cikrt)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/fnujs/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
 (Martin Brodský)

2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//aq378t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
 (Petra Pavlínková)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//41ofws// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
 (Miroslav Chlumský)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//81zsx6// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli
 (Milan Přílepek)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/jhkfo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Veronika Davidová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
 (Ludmila Kopečná)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
 (Jakub Leinberger)

2016, Diplomová práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
 (Adéla Malinovská)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)