Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digit%25C3%25A1ln%25C3%25AD%2520marketingov%25C3%25A1%2520komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
(Tomáš Kryst)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41917 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
(Petr Odstrčil)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bsh8x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Stanovení strategie nákupu železa pro výrobní podniky
(Stanislav Prágr)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/i0uex/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Generování strategií pro řešení částečně pozorovatelných stochastických her
(Erik Vaknin)2019, Bakalářská práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//495etm// | Otevřená informatika / | Práce na příbuzné téma
Využití algoritmu inkrementálního generování strategií pro klasifikaci akcí útočníka
(Prokop Šilhavý)2019, Diplomová práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//urvzy2// | Otevřená informatika / | Práce na příbuzné téma
Hudební podněty s uměle zakomponovanou fyziologickou komplexitou zaměřené na specifické rehabilitační strategie pro pacienty s demencí
(Lenka DOHNALOVÁ)2021, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lg4s70// | Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika | Práce na příbuzné téma
Strategie pro volby do Výkonného výboru Evropské konfederace moderního pětiboje 2024: případová studie ČR
(Daniel Kašpar)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87149 | Sportovní diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
(Barbora Nykodýmová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53105 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
(Petr Báša)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73949 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma