Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
 (Maryna Denchenko)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ginqs/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
 (Kateřina Kycltová)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ei6sf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
 (Jakub Rákosník)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ovz2o/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Tomáš Ulrich)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Alexandra Vavrušková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//3u2w6m// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
 (Kristýna Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
 (Michal Šoulák)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
 (Jakub Šetek)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//gequel// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
 (Anežka Javorská)

2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//okd2bj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma