Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Proces, rozhodov%C3%A1n%C3%ADKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces vyrovnání fixních a variabilních nákladů při výrobě vozů koncernu Volkswagen ve Škoda Auto a.s
(Žaneta Myšáková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k3kxgu// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
(Dominik Ziegler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92218 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior research using data from online games
(Vojtěch Kotrba)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82042 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická teorie | Práce na příbuzné téma
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
(Muhammad Usman Riaz)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87991 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
(Burak Tuna)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74816 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie brand managementu ve službách
(Kristýna Holasová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45010 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
(Lucie Želenská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bf431/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma