Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
(Darya Nevrayeva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl3ux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
(Nina Köstl)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wbcr6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
(Michaela Škutová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12834/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
(Tomáš Svoboda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xtrvi/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma