Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

bakal%C3%A1%C5%99sk%C3%A1, pr%C3%A1ce

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
 (Šimon Honal)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y76oro// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Real-Time Volumetric Terrain Rendering
 (Aleš Koblížek)

2018, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//24en96// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
 (Martin Pruška)

2013, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/x6809/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
 (Antonín Pražský)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/50388 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Moderní fyzikální enginy pro WebGL
 (Milan Šebela)

2017, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/118763 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma