Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví – Natálie Tůmová
Natálie Tůmová
Bachelor's thesis
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Service quality and its effect on customer satisfaction in the hotel industry
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na kvalitu služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska v oblasti spotřebitelského chování, spokojenosti zákazníka a hotelnictví. Praktická část je věnována představení hotelu Královka a následně výzkumu spokojenosti s nabízenými službami tohoto hotelu. V závěrečné části práce jsou pak na základě výsledků …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on service quality and its impact on customer satisfaction in the hotel industry. The theoretical part focuses on the theoretical background in consumer behaviour, customer satisfaction and the hotel industry. The practical part is devoted to the introduction of the hotel Královka and then research on satisfaction with the services offered by this hotel. In the final part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TŮMOVÁ, Natálie. \textit{Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/zy21cw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tůmová, Natálie. Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights