Martin Staněk

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti GERBRICH, s. r. o., která má dlouholetou tradici ve výrobě interiérových dveří a zárubní. První část je zaměřena na vymezení pojmů marketing, potřeby, přání, poptávka a konkurenceschopnost. Dále se zabývá historií marketingu, hodnotou pro zákazníka, segmentací trhu, marketingovým mixem a dalším …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called GERBRICH, s. r. o. which has a long tradition in the production of interior doors and door frames. In the first part of the thesis is deals with definition of marketing. Description of marketing history, customer values, market segmentation, marketing mix and other marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING