Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin Staněk
Martin Staněk
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti GERBRICH, s. r. o., která má dlouholetou tradici ve výrobě interiérových dveří a zárubní. První část je zaměřena na vymezení pojmů marketing, potřeby, přání, poptávka a konkurenceschopnost. Dále se zabývá historií marketingu, hodnotou pro zákazníka, segmentací trhu, marketingovým mixem a dalším …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called GERBRICH, s. r. o. which has a long tradition in the production of interior doors and door frames. In the first part of the thesis is deals with definition of marketing. Description of marketing history, customer values, market segmentation, marketing mix and other marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ou98f/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Musil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analysis of the e-mobility development and strategy of conventional and emerging car manufacturers in the automotive industry
Mandya Aziz -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová