Jakub Jiřička
Master's thesis
Vývoj e-commerce ve vybraných státech EU
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozvojem e-commerce v České republice a v jednotlivých vybraných zemí. Nejprve jsou charakterizovány relevantní pojmy, následně pak popsán e-commerce z hlediska legislativy. Dále se čtenář může dočíst o stavu českého e-commerce v porovnání s ostatními zeměmi EU. Velmi často v různých parametrech (obrat e-commerce na maloobchodním prodeji, digitální vyspělost, návštěvnost …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the development of e-commerce in the Czech Republic and selected countries. Firstly, the relevant terms are characterized, followed by e-commerce in terms of legislation. Furthermore, the reader can read about the state of Czech e-commerce compared to other EU countries. Very often in various parameters (turnover of e-commerce at retail, digital maturity, internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/zun6bn/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIŘIČKA, Jakub. \textit{Vývoj e-commerce ve vybraných státech EU}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/zun6bn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
Elena Kiseleva -
Potenciál využití dříví a jeho vliv na lesní hospodářství v České republice
Lucie Vaňková -
Inovační potenciál Českých firem v evropském kontextu
Elisavet Angelidi -
Potenciál rozvoje českých firem v oblasti zahraničního obchodu
Michaela Zapletalová -
Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh
Jitka Součková -
Trh hypotekárneho financovania v podmienkach SR
Jozef Šimkovič -
Marketingová strategie zavedení nového výrobního sortimentu na trh
Natálie Hrdinová