Alexandr Marosz

Bakalářská práce

Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy

Effectiveness of Editing in 30s Commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním střihové workflow při postprodukci 30 s reklamy v Adobe Premiere Pro. Tento problém řeší pomocí automatizačních nástrojů, které odstraňují potřebu vykonávat repetitivní úkony. Následně se zabývá otázkou, které z těchto nástrojů lze pro takový úkol nejlépe využít. V projektové části je provedena selekce konkrétních nástrojů a následně je pomocí specializované …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on streamlining the editing workflow in post-production of 30-second commercials in Adobe Premiere Pro. It addresses this challenge by employing automation tools that eliminate the need for performing repetitive tasks. Subsequently, it answers the question of which of these tools can be best utilized for such a task. The project section involves the selection of specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Marcel Legindi

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marosz, Alexandr. Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy . Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Střihová skladba

Práce na příbuzné téma