Bc. Lucie Kulhánková

Bakalářská práce

Digital Fashion – móda, která neexistuje

Digital Fashion - fashion that doesn't exist
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem digitální módy (Digital Fashion), módou určenou výlučně pro online prostor. Cílem této práce je zmapovat business model digitální módy, a to od producenta, přes dílo (zboží) až po příjemce. Konkrétně se bude jednat o analýzu marketingu, produkce a nastavených vztahů s klienty vybraných módních značek zabývajících se digitální módou. Pozornost bude věnována také …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of digital fashion, fashion designed exclusively for the online space. The aim of this thesis is to map the business model of digital fashion, from the producer, through the work (goods) to the recipient. Specifically, it will be an analysis of the marketing, production and set relationships with clients of selected fashion brands dealing with digital fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Svatava Doubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií