Bc. Kamila Safiullina

Bakalářská práce

Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu

The use of advertising as an IMK tool during the product life cycle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem významu reklamy jako nástroje integrované marketingové komunikace se zaměřením na její užití během jednotlivých fází životního cyklu produktu. Na vytvořená teoretická východiska navazuje praktické uchopení zkoumané problematiky v podobě situační analýzy marketingové kampaně společnosti Nescafe pro instantní kávu Nescafe Classic. Cílem bakalářské práce je tak na konkrétním …více
Abstract:
Abstract Bachelor thesis deals with the significance of advertising as a tool of integrated marketing communication with a focus on its use during the various phases of the product life cycle. The theoretical basis is followed by a practical grasp of the issue in the form of a situational analysis of Nescafe marketing campaign for Nescafe Classic instant coffee. The aim of the bachelor thesis is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D., doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní