Bc. Kamila Safiullina

Bachelor's thesis

Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu

The use of advertising as an IMK tool during the product life cycle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem významu reklamy jako nástroje integrované marketingové komunikace se zaměřením na její užití během jednotlivých fází životního cyklu produktu. Na vytvořená teoretická východiska navazuje praktické uchopení zkoumané problematiky v podobě situační analýzy marketingové kampaně společnosti Nescafe pro instantní kávu Nescafe Classic. Cílem bakalářské práce je tak na konkrétním …more
Abstract:
Abstract Bachelor thesis deals with the significance of advertising as a tool of integrated marketing communication with a focus on its use during the various phases of the product life cycle. The theoretical basis is followed by a practical grasp of the issue in the form of a situational analysis of Nescafe marketing campaign for Nescafe Classic instant coffee. The aim of the bachelor thesis is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D., doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní