Michal Sedlák

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Designing a Marketing Plan
Abstract:
Subject of the submitted thesis “designing a marketing plan” is creation of such plan for a concrete aim of a company named HubHub. This company focuses on leasing shared office spaces known as coworking. First part is focusing on introducing theoretical issues of marketing plan, its structure and creation. Second part is practical and is composed of completed marketing plan which contains internal …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh marketingového plánu“ je tvorba takétoho plánu pre konkrétny zámer podniku menom HubHub. Tento podnik sa zaoberá prenájmom zdieľaných kancelárských priestorov spôsobom zvaným coworking. Prvá časť práce je zameraná na predstavenie teoretickej problematiky marketingového plánu, jeho štruktúry a tvorby. Druhá časť práce je praktická, a obsahuje vypracovaný marketingový …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management