Ing. Yana Litvinova

Bachelor's thesis

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky

The importance of researching customer needs, wants and demands for customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se podrobně zabývá významem výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka pro řízení vztahů s nimi. V teoretické časti je popsána podstata a koncepce řízení vztahů se zákazníky, vysvětleno pojetí marketingového výzkumu a jeho následovné typy a metody zpracování, fáze vztahů se zákazníky. Je zde objasněn důvod provádění analýzy prostředí a jednotlivé nástroje. V praktické …more
Abstract:
The thesis examines in detail the importance of research into the customer needs, wants and demands in Customer Relationship Management. The theoretical part describes the nature and concept of Customer Relationship Management; explains the concept of marketing research, its types and methods of monitoring, also relationship phases with customers. The following explains the reason of environment analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní