Bc. Jaroslava Dolejší

Diplomová práce

Skupinová identita a spotřební kultura

Group identity and consumer culture
Anotace:
Práce se zabývá spotřební kulturou a identitou skupiny EEES Trends. Je zde zkoumáno, jaký má skupina vliv na nákupní chování jednotlivce. Výzkum probíhal pomocí ankety. Vyskytují se zde prostředky, jakými se značky mohou přiblížit potenciálním zákazníkům a příklady, jak je zasáhnout. Je zde vysvětlena segmentace, targeting a positioning. Dále je zde vysvětleno spotřební prostředí kolem koní. Jak se …více
Abstract:
This thesis talks about consumer culture and group identity of EEES Trends. It shows us impact of this group on consumer behaviour of each individual. The research was done by the questionaire. We can see different means how brands can get closer to the potential customers. This goes with examples of how to reach them. We can also talk about some segmentation, targeting and positioning. Next, we have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace