Tereza Trávníčková

Diplomová práce

Digitální marketing jako součást komunikačního mixu

Digital marketing as a part of the communication mix
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.
Abstract:
This master thesis aims to define the position of digital marketing within the communication mix, and via data analysis show its changing role in the course of time. At the same time, the thesis presents major trends in information and communication technologies influencing the field of marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42619