Bc. Barbora Bečková

Diplomová práce

Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms

Abstract:
Tato diplomová práce souvisí s problematikou kázně v hodinách anglického jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako kázeň, typy nespolupracujícího chování žáků, intervenční strategie a organizační formy výuky. Praktická část představuje kolektivní případovou studii, která byla provedena v jedné vybrané základní škole. Studie …více
Abstract:
This master thesis deals with the issue of discipline in English classrooms. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as discipline, types of uncooperative behaviour of pupils, intervention strategies and organizational forms. The practical part introduces the multiple-case study which was carried out at …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bečková, Barbora. Discipline in English Classrooms: intervention strategies in the context of organizational forms. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka