Bc. Kirill Denissov

Diplomová práce

Branding – Its History and New Challenges

Branding – Its History and New Challenges
Anotace:
Tato práce zkoumá pojem branding z teoretického i praktického hlediska. Obsahem práce je historický přehled pojmu, fáze vývoje brandingu od raného bronzového období až po moderní časy, současné přístupy k procedurám brandingu v marketingovém prostředí. Cílem práce je definovat problémy a příležitosti související s brandingem a představit teorii možných řešení uvedených problémů pomocí sekundární analýzy …více
Abstract:
This thesis explores the concept of branding from theoretical and practical viewpoints. The contents of the thesis include a historical overview of the concept, the stages of development of branding from the Early Bronze Age up until modern times, contemporary approaches to the branding procedures in the marketing environment. The aim of the thesis is to define the problems and opportunities related …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication