Bc. Nikola Kakáčová

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu

Specifics of Integrated Marketing Communication in Field of Wedding Fashion Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifiky marketingové komunikaci v oblasti fashion marketingu s konkrétním zaměřením na svatební módu. Kde je dále rozebrán rozdíl mezi klasickou marketingovou komunikací, marketingovou komunikací z pohledu fashion marketingu a z pohledu svatební módy. Dále jsou rozebrány pojmy, jako event marketing, sponzoring a veletrhy, které patří mezi specifické marketingové …více
Abstract:
This thesis focuses on the specifics of marketing communications in the field of fashion marketing with particular focus on wedding fashion. Where is further analyze the distinction between traditional marketing communications, marketing communications in terms of fashion marketing from the perspective of bridal fashion. Are also discussedconcepts such as event marketing, sponsorship and exhibitions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní