Son Ngo

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod

Proposal and evaluation of the effectiveness of Facebook and Instagram campaigns for a womenswear online shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá realizací a následným vyhodnocením Facebookové a Instagramové kampaně pro nově založený internetový obchod s dámskými oděvy Fajnfashion. V teoretické části se charakterizují sociální sítě jako nástroj online marketingu, představí se platformy, na kterých je kampaň postavená a stanoví se měřítka efektivnosti. V části praktické jsou data získaná z kampaně analyzována. V závěru …více
Abstract:
The thesis focuses on the implementation and subsequent evaluation of Facebook and Instagram campaigns for a newly established online shop with women's clothing Fajnfashion. The theoretical part characterizes the social networks as a tool of online marketing, introduces the platforms on which campaigns are built on and provides tools to measure effectiveness. In the practical part, the data obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70025

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management