Daniel Ramadhan Suwandhi

Bakalářská práce

The Marketing Strategy of iPhone

Marketingová Strategie iPhonu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je porozumět tomu, jak americká technologická společnost Apple Inc. používá svou marketingovou strategii k přitahování spotřebitelů k nákupu svých produktů, jako je iPhone, který je od svého uvedení v roce 2007 opravdu nejúspěšnější výrobkem od roku 2007 a identifikuje klíčové faktory úspěchu. Kromě toho bude analyzován dojem Apple / iPhone v České Republice a Indonésii …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to understand how the American technological company Apple Inc. uses their marketing strategy to lure consumers to buy their products such as the iPhone, which is a really grossing product ever since its introduction back in 2007 and to identify the key crucial factors of success. Besides that, the image of Apple/iPhone in the Czech Republic and Indonesia will be …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71826