Nadezda Tuzhilkina

Bakalářská práce

Značka a její propagace

Brand and its promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nové brandové strategie a vizuální komunikace pro síť obchodů s erotickými pomůckami Erotic City s cílem vytvořit ucelený koncept, který odráží jedinečnost značky a posiluje její pozici na trhu. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy a koncepty z oblasti brandingu, marketingu a vizuální komunikace, včetně legislativních omezení pro propagaci erotických produktů …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on designing a new brand strategy and visual communication for Erotic City, a chain of stores specializing in erotic toys. The aim is to create a comprehensive concept that reflects the uniqueness of the brand and strengthens its market position. The theoretical part defines key terms and concepts in the fields of branding, marketing, and visual communication, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Jan Kolář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y8dd6z y8dd6z/3
17. 4. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.