Adam Pastorek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Zrno zrnko

Marketing communication of Zrno Zrnko
Anotace:
Marketingová komunikace je klíčovým prvkem pro úspěch podniků v dnešní době. Cílem této práce bylo provést analýzu marketingové komunikace podniku Zrno Zrnko, identifikovat hlavní zdroje informací o podniku pro jeho stávající a potenciální zákazníky a posoudit efektivitu aktuálně používaných komunikačních nástrojů. S využitím expertních rozhovorů s marketingovým vedením podniku, analýzy současné marketingové …více
Abstract:
Marketing communication is a key element for business success in today's world. The aim of this thesis was to conduct an analysis of the marketing communication of the Zrno Zrnko company, identify the main sources of information about the company for its current and potential customers, and assess the effectiveness of the currently used communication tools. Through expert interviews with the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Viktória Martončíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93628