Marek Chládek

Bakalářská práce

Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.

Anotace:
Tato práce se zabývá event marketingem ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. a následně vytvořením jednoduchého projektu inovace event marketingu v této společnosti.V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy a je mu blíže představen event marketing a jeho oblasti. Zejména je mu představena pozice event marketingu v komunikačním mixu, odůvodnění konání eventů, rozdělení eventů, …více
Abstract:
This thesis is about event marketing in company 2N TELEKOMUNIKACE a.s. and later is about creating a simple innovation project of event marketing in this company.Thera are basic terminology and event marketing and its consequences introduced to a reader in theoretical part of this thesis. Especially event marketing positioning in communication mix, justifying holding of events, dividing events, looking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/y64am7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku