CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor – Mgr. Olena BUTOK
Mgr. Olena BUTOK
Diplomová práce
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor
Abstract:
Intention of my Master Thesis is to propose the CRM project of creation of the new customer satisfaction survey. This complex web based survey will help to improve the current services, which means increase of customer?s satisfaction, loyalty and greater competitive advantage for the company. The thesis is divided into theory and analysis. Theoretical part analyses available literary sources on the …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci vytvorení nového komplexního webového dotazníku, a tím také zvýšení spokojenosti, konkurencní výhody a loajality zákazníku. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a praktickou. Teoretická cást …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21393
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUTOK, Olena. CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková